اخبارتاپصنعت و تجارت

کاهش ۳۵ درصد تعداد مشترکان بدمصرف آب

معاون درآمد و امور مشترکان آبفای استان تهران از کاهش ۳۵ درصد تعداد مشترکان بدمصرف آب خبر داد و اعلام کرد: اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.

به گزارش عصر خدمات، «سیدرسول باقری» افزود: افزون بر ۴۳ هزار واحد خانگی و غیرخانگی بدمصرف از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با محدودیت موقت قطع آب مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف آب ویژه یک فصل خاص نیست، ادامه داد: اجرای این طرح تا زمان تغییر رفتار مشترکان بدمصرف ادامه خواهد داشت.

باقری خاطرنشان کرد: میزان مشترکان بدمصرف در استان تهران نسبت به شروع این طرح بیش از ۳۵ درصد و نسبت به میانگین سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران ادامه داد: سال گذشته افزون بر ۱۷هزار اشتراک غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد که از این تعداد ۷۰۰۰ انشعاب تبدیل به مجاز، ۹ هزار انشعاب قطع و یک هزار انشعاب نیز اصلاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی و برخورد با این دسته از مشترکان غیرمجاز، از هدررفت ۴۰۰۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز جلوگیری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا