اخبارخودرو

فنرسازی زر رکورد تولید سال گذشته خود را شکست

شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید ۸ هزار و ۷۴ تن از انواع محصولات، توانست تا پایان دی ماه سال جاری از رکورد تولید سال ۱۴۰۰ عبور کند.

به گزارش عصر خدمات، امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر با بیان این مطلب افزود: در ادامه روند افزایشی تولید، شرکت فنرسازی زر توانست با همدلی، همت و تلاش شبانه روزی همه کارکنان در پایان دی ماه سال جاری با تولید ۸ هزار و ۷۴ تن، از مرز تولید افزایشی ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل عبور کند.

او افزود: هدف اصلی استفاده از ظرفیت‌ و منابع موجود در مسیر جهش تولید است که هم در نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده و هم در راستای برنامه های تعریف شده مدیرعامل گروه سایپا مشهود است و در این راستا شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با ثبت این عملکرد توانست گام بلندی در جهت تحقق جهش تولید بردارد.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه ها و برنامه های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه سایپا باشیم که با تلاش خانواده بزرگ فنرسازی زر این شرکت در سال آینده پرفروغ‌تر از گذشته در حوزه تولید و فروش و کسب رضایت ذی نفعان فعالیت خواهد کرد.

محصولات شرکت فنرسازی زر در سه گروه مشتری شامل؛ خودروسازان، صادرات و بازار یدکی، تولید و عرضه می‌شود.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا