اخبارخودرو

خدمات پس از فروش خودروهای دایون و بورگوارد در شرکت کیان موتور وارنا

شرکت کیان موتور وارنا مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش ِ خودروهای دایون Y5 و بورگوارد BX7 و BX5 را در بازار خودرو ایران، بر عهده‌ دارد.

به گزارش عصر خدمات، خدمات پس از فروش برای این خودروها شامل تامین قطعات یدکی، سرویس های دوره‌ای، تعمیرات و امداد رسانی و همچنین تامین قطعات اکسسوری می باشد.
 خودروهای دایون توسط صنایع خودروسازی ایلیا تولید می شوند . خودرو سازی که گویا به تازگی ، وارداتِ VGV U75Plus را نیز عهده‌دار شده است.

تامین قطعات یدکی
اهمیت و جایگاه قطعات یدکی در عملکرد بهینه خودروها، برکسی پوشیده نیست. در این راستا شرکت کیان موتور وارنا تلاش می‌کند تا تامینِ قطعات اصلی و اورجینال خودروهای دایون و بورگوارد را تضمین کند. قطعاتی که با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده باشند و با کیفیت مناسب در دسترس مشتریان قرار ‌گیرند. اولویت اصلی کیان موتور وارنا در تعمیر و نگهداری خودرو، تضمین کیفیت، عمر و دوام طولانی مدت قطعات یدکی و ارائه خدمات حرفه‌ای است.
سرویس های دوره‌ای خودروها
تجربه نشان می‌دهد، سرویس های دوره‌ای منظمِ تعمیرات و نگهداری ، متضمن عملکرد بهینه خودرو است. شرکت کیان موتور وارنا با تکیه بر تجربه و تخصص خود در ارائه سرویس های دوره‌ای، به مشتریان خود خاطر نشان می‌کند تا با رعایت برنامه‌های نگهداری منظم، عمر و عملکرد خودروهای دایون و بورگوارد را بهبود بخشند. این سرویس ها شامل تعویض روغن و فیلتر، بازرسی فنی، تست و بررسی سیستم‌های الکترونیکی و مکانیکی، تعویض لنت ترمز و دیسک‌های ترمز و سرویس آینه‌ها و لوازم داخلی می‌شوند. با انجام منظم این سرویس ها، احتمال بروز مشکلات فنی در خودرو کاهش یافته و ایمنی و کارایی آن بهبود می‌یابد.

تعمیرات و امداد رسانی
تعمیر و نگهداری خودروهای دایون و بورگوارد توسط تیم کارآزموده و متخصصین تعمیرات و نگهداریِ کیان موتور وارنا انجام می‌شود. تعمیرات انجام شده توسط این تیم فنی، با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با استفاده از تجهیزات استاندارد و کالیبره شده انجام می‌شود. همچنین تیم امداد رسانی شرکت کیان موتور وارنا آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خودرو، در هر ساعت از شبانه روز ،در محل حاضر شده و با انجام تعمیرات لازم، به مشتریان کمک ‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راه خود ادامه دهند.

اکسسوری خودرو
شرکت کیان موتور وارنا علاوه بر قطعات یدکی اصلی، قطعات اکسسوری متنوعی را نیز برای خودروهای دایون و بورگوارد ارائه می‌دهد. با استفاده از این قطعات اکسسوری، مشتریان می‌توانند خودرو خود را به نمایشگاهی منحصر به فرد تبدیل کرده و به سلیقه و سبک خود تغییراتی دهند.

تعمیرگاه مرکزی کیان موتور وارنا
تعمیرگاه مرکزی شرکت کیان موتور واقع در تهران، کیلومتر ۱۰ اتوبان شهید لشگری، خیابان لقمان حکیم، پلاک ۵ قرار دارد. این تعمیرگاه با تکیه بر تیم فنی ماهر و مجرب، توانسته است بهترین خدمات تعمیر و نگهداری را به مشتریان ارائه دهد. با استفاده از تجهیزات استاندارد و استفاده از قطعات اصلی، تعمیرات صورت گرفته در تعمیرگاه مرکزی با کیفیت مناسب و به شیوه ای درخور مشتریان انجام می‌شود.
نمایندگی های کیان موتور وارنا در سراسر کشور
شرکت کیان موتور وارنا برای تامین خدمات پس از فروش در شهرستان ها، نمایندگی هایی در سطح شهرهای مختلف کشور ایجاد کرده است. این نمایندگی ها با داشتن تیم فنی ماهر و با استفاده از قطعات اورجینال، خدمات تعمیر و نگهداری ر ا در مناطق مختلف به مشتریان ارائه می‌دهند. برخی از نمایندگی های شرکت کیان موتور وارنا در شهرستان ها عبارتند از:
جدول نمایندگی های کیان موتور وارنا

نمایندگی شهر
حسینی تهران
ماندگار گلستان(جلالی) گرگان
جمالی بابل
عاکف مشهد
هدایت خودرو بیرجند
استیلایی کرمان
نیکوان شیراز
راهنیان کردستان (رعدی) سنندج
شیری حنیفی همدان
قناد اصفهان
آخوندی قم

جمع بندی
شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی خودروهای دایون و بورگوارد، خدمات پس از فروش با کیفیت و حرفه‌ای را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. با تأمین قطعات یدکی اصلی، ارائه سرویس های دوره‌ای، تعمیرات و امداد رسانی سریع، و ارائه قطعات اکسسوری متنوع، شرکت کیان موتور وارنا تلاش می‌کند تا اطمینان و رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد.

شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی خودروهای بورگوارد و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ِ خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا از جمله دایون y5 ، خدمات پش از فروش با کیفیت و حرفه‌ای را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. با تأمین قطعات یدکی اصلی، ارائه سرویس های دوره‌ای، تعمیرات و امداد رسانی سریع، و ارائه قطعات اکسسوری متنوع، شرکت کیان موتور وارنا تلاش می‌کند تا اطمینان و رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا