اخبارخودرو

تولید ۴۴ میلیون قطعه دستاورد خانواده کروز در سال ۱۴۰۰

به گزارش عصر خدمات، علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند.
یوسفی با اشاره به مشکلات صنعت قطعه سازی همچون کمبود نقدینگی گفت: با این وجود روند صعودی در تولید داشتیم و توانستیم دستکم ۴۴ میلیون قطعه تولید و به خودروسازان تحویل دهیم.

مدیر فروش کروز اظهار کرد: امسال برای ایران خودرو ۲۶ میلیون، سایپا ۱۶ میلیون و گروه بهمن ۲ میلیون قطعه تولید کردیم و متناسب با افزایش تیراژ تولید خودروسازان در سال های آتی، روند رشد ادامه دارد.

وی از همکاری کروز در تامین قطعات خودروهای جدید خبر داد و گفت: امسال قطعات جدیدی از جمله ACU تولید داخل برای خودروهای پارس و سورن، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، سوئیچ بانک جدید، داشبورد و جلو آمپر با نمایشگر بزرگتر برای پارس آپشنال، کالیپر قرمز برای رانا، قطعات تزئینی قرمز برای پژو ۲۰۷ پانوراما، غربیلک با کروز کنترل و TPMS برای پارس، شبکه مالتی پلکس خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا مانند تک نود رانا و ساینا اس به سبد محصولات افزوده شد.

یوسفی به میزان مطالبات کروز اشاره کرد و گفت: مطالبات ما از خودروسازان به ۶۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است که منجر به بروز مشکلاتی از جمله عدم امکان تامین به موقع و کافی مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید شد.

وی افزود: با این وجود کروز به منظور تحویل به موقع قطعات و جلوگیری از انباشت خودروهای ناقص ملزم به حمل هوایی اکثر مواد اولیه و اجزای مورد نیاز تولید شد که این خود هزینه بالایی دارد.

یوسفی با اشاره به تمرکز گروه قطعه سازی کروز بر شناسایی نیاز بازار و صنعت خودرو گفت: طی سال های اخیر بر تولید قطعات الکترونیک به صورت بومی تمرکز شده و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است که ای سی یو توربو شاژر از جمله آن ها به شمار می رود.

منبع: گروه بهمن

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا