اخبارخودرو

سایپا به وعده خود برای معرفی ۸ محصول جدید به بازار عمل کرد/ خودروهای شاهین اتوماتیک، اطلس و سهند در انتظار قیمت‌گذاری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه توانست وعده خود در معرفی خودروهای جدید به بازار را جامۀ عمل بپوشاند، گفت: خودروهای جدید ما شاهین اتوماتیک، اطلس و سهند در انتظار قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت هستند.

به گزارش عصر خدمات، محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاحیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد با بیان اینکه سال گذشته وعده دادیم که برای سال ۱۴۰۲، ۸ محصول جدید معرفی و به بازار عرضه خواهیم کرد و خوشبختانه این مهم محقق شد، افزود: خودروهای شاهین اتوماتیک، شاهین پلاس، اطلس، سهند و کادیلا (محصولات زیرمجموعه پارس‌خودرو)، سیلک، پاژ و ون هامون (محصول زیرمجموعه زامیاد) محصولات جدید گروه سایپا هستند که امسال عرضه می‌شوند.

او با تاکید بر اینکه تولید خودروهای جدید بدون نقص و با استانداردهای ۸۵گانه خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر خودروی اطلس تمام مجوزها و استانداردها را دریافت کرده و تولید آزمایشی آن هم انجام شده است، در مورد این خودرو منتظر قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت هستیم و به محض قیمت‌گذاری عرضه آن شروع خواهد شد. در مورد خودروی سهند و شاهین اتوماتیک نیز منتظر قیمت‌گذاری هستیم. امیدواریم هفته آینده قیمت‌ها ابلاغ شود تا خودروهای جدید را به مردم عرضه کنیم.

تیموری با بیان اینکه شاهین پلاس که تا دو ماه آینده نهایی می‌شود، نسخه ارتقاء یافته سواری شاهین است، گفت: محصول جدید دیگر سایپا، سیلک(C3XR) است که تولید انبوه آن در سایپاسیتروئن کاشان انجام خواهد شد؛ این خودرو بر اساس پلتفرم C3 فرانسه است.

منبع: سایپا نیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا