اخباربانک و بیمهتاپویژه ها

هزینه استقراض از بازار بیش از هزینه وام گرفتن از بانک ها است

هادی حق شناس کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر خدمات، در خصوص ارائه تسهیلات خرد با بازپرداخت بالا به متقاضیان بیان کرد: در موضوع ارائه تسهیلات افرادی که کاسب هستند و قصد راه انداختن یا توسعه کاری را با وام دارند قطعا اینگونه وام ها برای آنها مفید خواهد بود چرا که نرخ بازپرداخت آن کمتر از نصف نرخ تورم است .

وی در ادامه افزود: افرادی که بتوانند وامهای خرد را دریافت و کالای سرمایه ای نیز خریداری کنند بسد خواهند کرد؛ تسهیلات فعلی نسبت به نرخ تورم ارزانتر است و افردی که می توانند از آن کسب و کاری ایجاد کنند برای آنها مفید خواهد بود.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: این وام برای طبقه مقروض به صرفه نخواهد بود ولی افراد برای رفع نیاز خود مجبور هستند تسهیلات را با این نرخ و شرایط دریافت کنند تا دغدغه های روزمره خود را برطرف کنند.

حق شناس تاکید کرد: هزینه استقراض از بازار بیش از هزینه وام گرفتن از بانک ها خواهد بود به همین دلیل متقاضیان ترجیح می دهند حتی با شرایط خاص تسهیلات از بانک ها دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بهترین راهکار در شرایط فعلی برای پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان اعتبار سنجی است،چرا که در این باره موضوع بازپرداخت اقساط و وتسویه آن در نظر گرفته شده و افراد براساس توانایی و نیاز خود می توانند تسهیلات دریافت کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا