اخبارخودرو

توسعه محصول بی مکث در مکث موتور/ کلوت اتوماتیک و تیارا رونمایی شدن

شرکت مکس موتور زیرمجموعه ماموت خودرو در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تهران از دو محصول جدید  رونمایی کرد.

به گزارش عصر خدمات، در کراس اور جدید شرکت مکس موتور  که تیارا نام دارد از یک موتور ١.۵ لیتروی توربوشارژ با قدرت ١۵۵ اسب بخار و گشتاور ٢١۵ نیوتن متر استفاده شده است. همچنین گیربکس ۶ دنده اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چراغ های جلو را بر عهده دارد.

در مراسم رونمایی از این دو محصول جدید مکس موتور ، بابک وطن خواه مدیرعامل شرکت مکث موتور با اشاره به این که تیارا یک کراس اور ٧ نفره و کاربردی است اظهار کرد: در مهندسی محصول این خودرو سعی کردیم اِلمان های کاربردی را مد نظر قرار بدهیم. این خودرو ٧.۶ در سیکل ترکیبی سوخت مصرف می کند و زمان زیادی صرف کار مهندسی این خودرو شده است.

وی در ادامه افزود: آخرین امکانات روز جهان را در این خودرو در نظر گرفته ایم، از نظر پلتفرمی در سال ٢٠٢٠ وارد بازار شده است. تیراژ ما در سال جاری ۵ هزار دستگاه خواهد بود.

مدیر عامل شرکت مکس موتور تصریح کرد: پیغام ما به صنعت خودرو این است که مکث موتور با قدرت راه را ادامه خواهد داد. ضمنا روی همین پلتفرم محصول ارزان تری خواهیم داشت در آینده که به تیراژ با می رسد.

وطن خواه ادامه داد: در بخش خودروهای برقی نیز همکاری ها دو  قرارداد جدید در شرف انجام است. همچنین پیکاپ کلوت که در گذشته ارائه شد و مورد استقبال بازار قرار گرفت نیز به گیربکس ۶ سرعته آیسین مجهز شده است.

مدیرعامل مکث موتور خاطر نشان کرد: تولید هدف اول ماست و سعی داریم بار تحریم ها را سبک کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا