اخبارخودرو

احتمال حضور آمودای ۵ در بازار ایران

نمایش۵OMODA محصول جدید چری این احتمال را قوت بخشیده که تحت نشان فونیکس در ایران ارائه شود. آمودا ۵ شبیه ایده پیاده شده روی کاغذ است، اما شرکت چری پا را فراتر از یک ایده صرف گذاشته و کراس اوری آماده تردد در کف خیابان را رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار عصر خدمات، آمودا ۵ اولین محصول برند چری از سری آمودا به شمار می آید، این خودرو با هدف جذب جوانان و پر انرژی بازار جهانی طراحی شده است. طراحی این محصول سیال و آمیخته با تخیل، اما واقعی است. کراس اور آمودا ۵ در زیبا شناسی فضای داخلی ، طراحی بیرونی و حس رانندگی سورئال همراه با کنترل توسط تکنولوژی این خودرو حس رهایی را به سرنشینان خود مخصوصا راننده می دهد.

این کراس اور از ساختار موتور های جدید چری با نام Kunpeng بهره مند شده است. موتور این خودرو یک موتور با حجم ۱.۶ لیتر توربو مجهز به تکنولوژی TGDI با توان خروجی ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰نیوتن متر است. قدرت و گشتاور موتور به جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه منتقل می شود. آمودا قادر است تا شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۷.۸ ثانیه ثبت کند که عددی کاملا قابل توجه به شماره می آید.

از سایر امکانات این خودرو خاص چینی بهرمندی از تکنولوژی است که تنظیم هوشمند دمای خودرو را در لیست آپشن های این محصول آورده است. صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی اما یکپارچه این خودرو هم از زبان جدید طراحی چری الهام گرفته می گیرد.دسته دنده کریستالی با قابلیت سفارش سازی و سیستم صوتی از نشان SONY همراه با نور محیطی داخل کابین که البته قابلیت هماهنگی با ریتم را هم دارد، از آپشن های جالب این خودرو به شمارمی رود شاید در آینده این خودرو نیز در سبد فروش مدیران خودرو قرار بگیرد.

نویسنده :علی غفاری

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا