اخبارصنعت و تجارت

ارجاع تخلف شهر لوازم خانگی به سازمان حمایت/ بدعهدی فروشگاه‌ها را به پای تولیدکننده ننویسید

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در واکنش به تخلف فروشگاه شهر لوازم خانگی در خصوص امتناع این فروشگاه لوازم خانگی از عودت پیش پرداخت گرفته شده از مشتری گفت : شهر لوازم خانگی باید پول مشتری را به حساب او بر می‌گرداند. گزارش منتشر شده  این تخلف را به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده ارسال می کنیم تا سازمان حمایت پیگیر این تخلف شهر لوازم خانگی شود.

به گزارش عصر خدمات ،عباس هاشمی عنوان کرد : بدعهدی برخی از فروشگاه های لوازم خانگی باعث آسیب زدن به وجه تولیدکنندگان لوازم خانگی می شود، موضوع مهمی که زیبنده صنعت لوازم خانگی کشور نیست.

وی ادامه داد : شک نکنید که عملکرد نامناسب یک فروشگاه لوازم خانگی در سطح عرضه باعث ایجاد نارضایتی و البته آسیب زدن به تولیدکنندگان لوازم خانگی خواهد شد.

هاشمی افزود : سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده باید به این تخلف ورود کند و ما گزارش در خصوص تخلف شهر لوازم خانگی را به سازمان حمایت ارسال می کنیم تا با فروشگاه خاطی برخورد شود.

وی ادامه داد : بر اساس قانون سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، باید پول مشتری بدون کم و کاست به حساب مشتری بازگردانده می‌شد و امتناع از این قانون، تخلف است.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت : برخی از فروشگاه های پیش از افزایش قیمت لوازم خانگی کالای مورد نظرشان را از تولیدکنندگان خریداری کرده اند و حال به بهانه افزایش قیمت، محصول را با قیمت جدید به مشتری می‌فروشند.

عباس هاشمی در پایان گفت : خلف وعده و بدعهدی فروشگاه‌ها را به پای تولیدکنندگان لوازم خانگی ننویسید. اگر فروشگاهی در سطح عرضه دچار مشکلات اینچنینی است، در حال بدنام کردن صنعت لوازم خانگی بوده و باید جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا