به گزارش عصر خدمات، سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی موجود، اهمیت میادین میوه و تره بار و تاثیر فعالیت این میادین بر اقتصاد خانوارهای شهری دوچندان شده است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین در تأمین و توزیع مایحتاج روزانه و محصولات مورد نیاز مردم به کمک دولت آمده است.
وی در ادامه گفت:سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در تأمین مایحتاج مردم به کمک دولت آمده استبا بیان اینکه عملکرد سازمان مدیریت میادین، موجب ابراز رضایت و تقدیر و تشکر مسئولان ارشد دولت از زحمات و خدمات این سازمان شده است، تصریح کرد: با این وجود، تلاشهای خستگی ناپذیر مجموعه سازمان مدیریت میادین که در ستاد سازمان و ۲۴۱ میدان و بازار میوه و تره بار به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند، نادیده گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه نه تنها قیمت میوه و تره بار، بلکه قیمت بسیاری از کالاهای پر تقاضا از جمله محصولات پروتئینی همچون مرغ و گوشتی که در میادین میوه و تره بار توزیع میشوند، به مراتب پایینتر از قیمت سطح شهر است، اظهار کرد: به جرأت میتوانیم ادعا کنیم قیمت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه میشود از همه جا ارزانتر است.
راد با بیان به اینکه در میادین میوه و تره بار، متوسط قیمت انواع میوه ۴۷ تا ۵۲ درصد، سبزیجات ۳۴ تا ۳۷ درصد و حبوبات ۱۸ تا ۲۷ درصد از سطح شهر ارزانتر است، تصریح کرد: به همین دلیل، استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار روز به روز بیشتر میشود.
وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۵ هزار تُن محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار توزیع میشود، تصریح کرد: علاوه بر اینکه قیمت میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر به مراتب ارزانتر است، میادین و بازارها به جز روزهای جمعه در بسیاری از روزهایی که فروشگاههای سطح شهر به دلیل تعطیلات رسمی تعطیل هستند، باز بوده و مشغول خدمات رسانی به شهروندان میباشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه ما همیشه کنار دولت بوده و خواهیم بود، خاطرنشان کرد: هدف از این همراهی، صرفاً خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم در شرایط اقتصادی موجود است تا بتوانیم باری از دوش دولت برداشته و گرهای از گرههای معیشتی مردم را باز کنیم.
منبع: میزان
انتهای پیام /