اخبار اقتصادیخودرو

جایزه ۴ ستاره و ممتاز تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در ارزیابی شرکت ها

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن:

برزگر گفت: تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در صنعت خودرو توانست با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارائه خدماتی مبتنی بر سرعت ، کیفیت ، هزینه ، تحلیل و پایش مستمر مشتریان خود جایزه ۴ ستاره و ممتاز را اکتساب کند.

رضا برزگر مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر خدمات ، در خصوص جایگاه شرکت بهمن موتور در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تصریح کرد:شرکت های عرضه کننده خودرو و نمایندگی های مجاز آن ها توسط وزارت صمت از طریق تدوین دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش همه ساله توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار می گیرند.
شرکت های عرضه کننده خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ توانسته اند از جایگاه و رتبه بسیار برتری برخوردار باشند، که تعمیرگاه مرکزی و سایر عاملیت ها نقش بسزایی در اکتساب این رتبه و جایگاه داشتند.
وی در ادامه افزود:تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در صنعت خودرو توانست با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارائه خدماتی مبتنی بر سرعت ، کیفیت ، هزینه ، تحلیل و پایش مستمر مشتریان خود جایزه ۴ ستاره و ممتاز را اکتساب کند.

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن اظهار کرد:در تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور با استفاده از تجهیزات، ابزار آلات مدرن، بروز و همچنین بهره برداری از منابع انسانی آموزش دیده و با تجربه، همچنین با در دسترس بودن قطعات یدکی فرآیندهای سرعت و کیفیت خدمات محقق شده است.
برزگر تاکید کرد: امکاناتی به جهت آسایش مشتریان به عنوان مثال کافی شاپ مدرن و همچنین رویت خودرو در حین تعمیرات گالری برای مشتریان فراهم شده است.تدوین سیستم برنامه ریزی تعمیرات مبتنی بر ظرفیت های موجود با اخذ راحت سیستم نوبت دهی از طریق اپلیکیشن، تماس تلفنی، سایت و مراجعه حضوری انجام فرایند پذیرش و ترخیص را برای مشتری بسیار راحت و ساده کرده است.

وی یاد آور شد:در تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در صورت انجام تعمیرات بالای ۴۸ ساعت خودروی جایگزین تمام برقی به مشتریان ارایه داده می شود .
همچنین در تمامی مراحل تعمیرات و کلیه پروسه پذیرش تا ترخیص مشتریان نظرسنجی و مورد پایش قرار می گیرند.در صورت عدم رضایت اقدامات لازم به جهت کسب رضایت مجدد انجام خواهد شد‌.
مدیر تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور خاطر نشان کرد:از برنامه های طرح ریزی شده برای بهبود در تعمیرگاه مرکزی افزایش حجم پذیرش با ایجاد استانداردهای جدید در تعمیرگاه مرکزی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا