توسعه فعالیتهای صادراتی ایرانخودرو در ارایه خدمات پس از فروش برون مرزی
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت ایرانخودرو، تعداد نمایندگیهای فروش قطعات و خدمات پس از فروش خود را در کشور ونزوئلا افزایش داد.
به گزارش عصر خدمات، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در کنار تلاش برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان داخلی، همچنان برای اعتلای برند ایرانخودرو در مناطق صادراتی نیز در تلاش است و با این رویکرد تعداد نمایندگیهای فروش قطعات و خدمات پس از فروش خود را در ۱۲ استان کشور ونزوئلا به ۱۸ مرکز فروش و خدمات پس از فروش و دو مرکز فروش قطعات ارتقا داد.
شهرام غلامی افزود: با توسعه این نمایندگیها هماکنون شاهد تعدد مراکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو در نقاط مختلفی از کشور ونزوئلا با هدف معرفی بیشتر و خدمترسانی بهتر به مصرفکنندگان محصولات ایران خودرو هستیم.
وی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن ۵۶ مرکز خدمات پس از فروش و فروش قطعات در ۱۱ کشور عراق، ونزوئلا، ارمنستان، ترکمنستان، اوکراین، آذربایجان، ترکیه، سنگال، سوریه، روسیه و تونس، در حال ارایه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات ایرانخودرو است.
غلامی گفت: با توجه به محدودیتهای موجود و فراز و نشیبهای صادرات خودرو و قطعات، مدیریت توسعه فروش و صادرات ایساکو همواره در حوزه خدمات پس از فروش خارج از کشور فعال بوده و با افزایش شرکای خود اعم از نمایندگیهای خدماتی و تجاری در راستای حفظ وفاداری و نگهداری مشتریان محصولات صادراتی تلاش کرده است.
معاون ایساکو گفت: تامین و ارسال قطعات مورد نیاز خودروهای صادراتی به نمایندگیها برونمرزی، توسعه سیستمهای کسب و کار ایساکو در بخشهای تجاری، خدمات و مهندسی، برگزاری دورههای آموزش فنی در راستای تعمیر خودروها، آموزش استفاده از ابزار مخصوص، تجهیزات تعمیرگاهی و دستگاههای عیبیاب انواع خودرو و ارایه مشاوره فنی و عیبیابی خوروهای متوقف در نمایندگیهای صادراتی، پشتیبانی اجرای فراخوان در کشورهای هدف و ترجمه مدارک تعمیراتی خودرو به زبانهای انگلیسی، عربی و… بخشی از اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات است، همچنین از سال گذشته صادرات انواع روانکارها به مناطق صادراتی آغاز شده و در حال توسعه است.