از تبلیغات تا فروش خودرو!/ کانون ایران نوین ماشین فروش شد

نامی آشنا در حوزه تبلیغات، کانون ایران نوین است که سابقه طولانی و رزومه قوی در این حوزه دارد، حواشی و داستان های زیادی هم در حوزه تبلیغات درباب این آژانس وجود دارد.
به گزارش عصر خدمات، با این روایت های بیان شده کانون ایران نوین در سال گذشته مسئولیت برگزاری مهم ترین رویداد خودرویی کشور یعنی نمایشگاه خودرو تهران واقع در محل نمایشگاهی شهر آفتاب را برعهده داشت.
در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از همه جوانب نقد های بسیاری بر این آژانس وارد بود، دلایلی نظیر عدم وجود تجربه کاری در صنعت خودرو و نحوه برگزاری نمایشگاه خودرو در مقیاس بزرگ و همکاری با تمامی خودروسازان باعث تمامی آشفتگی ها بود.
در این روز ها اگر سر به مجموعه ایران مال بزنید در کنار تمامی شوروم های خودروسازان چشمتان به تابلویی می خورد که بر روی نام گروه خودرویی ایران نوین دیده می شود و این نشان می دهد این گروه خودرو ساز از پس تجربیات ناموفق خود در خصوص نمایشگاه خودرو حال به فکر عرضه خودرو در قالب نمایندگی افتاده است.
نحوه نامگذاری این نماینده تازه کار نشان از آن دارد که فقط به عرضه محصولات یک برند اکتفا نخواهد کرد و میل به گسترش و مولتی برند شدن دارد.
شاید بگویید که مگر چه اتفاقی خواهد افتاد که اگر یک آژانس تبلیغاتی وارد فروش و خدمات پس از فروش خودرو شود، دقیقا این همان حلقه مفقوده شده این چند سال صنعت است، جایی که مستقیما با مشتری سر و کار دارد رشد میزان نارضایتی از عدم وجود متخصص و پروسه درست عرضه خدمات بیشتر می شود، ورود برند های تازه وارد به صنعت کمکی چشمگیر به میزان نارضایتی هاست.
عکاس و خبرنگار: علی غفاری