اخبارخودرو

برگزاری نمایشگاه فشن‌شوی‌ دیجیتال با حمایت ام‌وی‌ام

نمایشگاه تهران تک‌سامیت (Tehran Tech Summit) با حمایت مدیران خودرو در مجموعه رایزن برگزار شد.

به گزارش عصر خدمات، در این رویداد بزرگان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند و طی دو روز، برنامه‌هایی همانند ورکشاپ، نشست‌های خبری تخصصی و نمایشگاه با محوریت فشن و تکنولوژی برگزار شد.

دوران حضور هر برند تنها در یک صنعت خاص رو به پایان است و با توجه به سلیقه مخاطب، سازمان‌ها وارد صنایع گوناگون شده‌اند. مدیران خودرو و برند MVM هم از این قاعده جدا نیستند و با معرفی مفهوم کراس‌لایف (Cross-Life) قدم به حوزه‌های فشن و تکنولوژی گذاشته است.

این موضوع به این معناست که MVM از این به بعد به عنوان یک خودروی استایلیش در دید مشتریان خود خواهد بود. در این نمایشگاه، ام‌وی‌ام غرفه‌ای را با محوریت مفهوم کراس‌لایف ‌ خود برپا کرد. این مفهوم به معنای حضور یک برند در صنایع گوناگون است و ام‌وی‌ام با معرفی این مفهوم، قصد دارد تا خود را به عنوان یک خودروی استایلیش در دید مشتریان خود قرار دهد.

در غرفه ام‌وی‌ام، محصولات این شرکت در کنار آثار هنرمندان حوزه مد و طراحی لباس به نمایش درآمد. این آثار نشان‌دهنده تلفیق عناصر طراحی خودرو و مد بودند و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

در ادامه این نمایشگاه، مراسم معرفی نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) برند ام‌وی‌ام برگزار شد. در این مسابقه، از بین بیش از ۱۰۰ طرح ارسالی، ۵ طرح برتر انتخاب شدند که به نفرات اول تا سوم جوایز چند صد دلاری اهدا شد.

حضور ام‌وی‌ام در نمایشگاه تهران تک سامیت، نشان‌دهنده عزم این شرکت برای گسترش همکاری‌های خود با صنعت مد و تکنولوژی است. این شرکت با برگزاری چنین رویدادهایی، تلاش می‌کند تا خود را به عنوان یک برند پیشرو در این حوزه‌ها معرفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا