اخبارخودرو

اکستریم لیدر بازار لوکس ها می شود/ مدیران خودرو در راه توسعه برند

شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از اولین خودروسازان بخش خصوصی کشور که بر اساس همکاری مشترک با کمپانی چری در چین فعالیت های خود را آغاز کرده بود، پس از سال ها حضور در بازار ایران، رسما برند سوم خود را پس از MVM و Fonix معرفی کرد.

به گزارش عصر خدمات،این برند که Xtrim نام دارد، در واقع مدتی است که در ادبیات خودروی کشور جا باز کرده و بعضی از محصولات این برند نیز در خلال برگزاری نمایشگاه های خودروی مختلف هم به مخاطبین معرفی شده اند و حتی مورد تست و بررسی قرار گرفته است. اما فلسفه وجود برند اکستریم موضوعی بود که شب گذشته با حضور مدیران برند چری، مدیران خودرو، اصحاب رسانه و نمایندگان مدیران خودرو در هتل استقلال تهران مورد بررسی قرار گرفت.
شعار اکستریم
Born For More (آمده برای بیشتر) شعار برند اکستریم است. این شعار از نظر معنایی در مورد فناوری ها و نگاه بدون محدودیت اکستریم به استفاده از آنها اشاره دارد. به بیانی ساده تر اکستریم در استفاده از تکنولوژی ها کم نخواهد گذاشت و می کوشد تا با عبور از مرزهای فناوری در ایران، محصولاتی لوکس و به روز را عرضه کند. در واقع اکستریم قصد دارد پا را یک قدم فراتر از برند فونیکس گذاشته و بدل به لیدر بازار خودروهای لوکس و تکنولوژیک در ایران شود.
در خصوص تاریخچه اکستریم باید گفت این برند در سال ۲۰۰۸ در راستای جهانی شدن ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه اندازی ۵ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و در آنها تعداد زیادی از مهندسان سرشناس ، خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و ، جگوار لندروورو … مشغول به کار شدند. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند هم در آلمان واقع شده است. در سال ۲۰۱۲ شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریم شد.
در سال ۲۰۲۰ برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی باکیفیت سعی کرده از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر، بوش، آیسین … بهره بگیرد که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات محصولات اکستریم دارند. این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و … هم هستند. در این راستا تاکید می شود که اکستریم یک برند خودروسازی فرامرزی بوده و نمی توان آن را به یک کشور محدود کرد.
به این ترتیب به نظر می رسد مدیران خودرو با توجه به عرضه سه رده مختلف از محصولات در بازار ایران، برنامه توسعه برند و محصولات خود را در سال آینده نیز ادامه خواهد داد و شاید هم این خودروساز با ایجاد زیرساخت های مناسب، برای بدل شدن به قطب سوم خودروسازی کشور دورخیز کرده است.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا