اخبار اقتصادیخودرو

سرمایه گذاری نوین به سبک گروه صنعتی ایران روور

پس از تصویب آیین نامه واردات خودرو صفر کیلومتر شرکت های بسیار قدم در دراین راه نهادند تا بازار خودرو کشور را از دوقطبی خودروسازان داخلی خارج کنند و رنگ و بوی تنوع بازار جهارنی را به بازار کشور ارائه دهند.

به گزارش عصر خدمات، هلدینگ گروه صنعتی ایران روور که در یکی از گروه های فعال در صنعت خودرو بود با چند زیر مجموعه خود اقدام به عرضه محصولاتی از نشان های معطبر جهانی نظیر نیسان و اشکودا کرده است که حال در همین روز های آخر پاییز سال 1403 اصحاب رسانه و خبرنگاران از عمق زیرساخت های این شرکت و همچنین نحوه سرمایه گذاری در خصوص عرضه خودرو از اداره تحویل این مجموعه در جاده مخصوص بازدید کردند.
زیرمجموعه های هلدینگ گروه صنعتی ایران روور که شامل آمیتیس خودرو می شود و تا امروز سدان جذاب نیسان سیلفی را به بازار عرضه کرده است، از سوی دیگر زیرمجموعه هلدینگ گروه صنعتی ایران روور با نام پارس ساتر هوشمند محصولات اشکودا که اصالت برند از کشور چک است و در سال های گذشته این گروه خودروسازی به برند مادر یعنی فولکس واگن فروخته شد و از ان پس جز محصولات این نشان آلمانی محسوب می شوند را به بازار کشور عرضه می کند.
هلدینگ ایران روور با طی کردن پروسه عرضه محصولات به بازار زیر ساخت های خدمات پس از فروش را نیز آماده کرده است و در جاده مخصوص کرج فضایی برای ارائه خدمات و تحیول محصولات به مشتریان و مالکان خودرو در نظر گرفته است.
سرآخر باید ازچند ویژگی مثبت این گروه صنعتی نام برد که قبل از امکان بارگزاری خودرو ها در سامانهف خودرو ها خریداری شده و در انبار ها و مراکز دپو به صورت حقیقی ماشین ها وجود دارند و سپس در اخر هم همیشه ایران روور میزان کمتری از ظرفیت خودرو های موجود خود را عرضه می کند به صورت مثال با 85 درصد از محصولات در شرایط فروش حاضر می شود تا در زمان بروز مشکل از منظر تعمین و … دچار مشکل و بد قولی نشود.

خبرنگار: علی غفاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا