اخبارتاپخودرو

آخرین اثر مقیمی از ایران خودرو حذف شد/ دکتری مجازی آقای مدیر

به گزارش عصر خدمات،در حالی که نام فرشاد مقیمی در آخرین جلسه هیئت مدیره ایران خودرو در نهم بهمن ماه سال جاری دیده می شد، حالا دیگر اثری از او در هیئت مدیره ایران خودرو نیست. این در حالی است که او حتی پس از عزل از صندلی مدیرعاملی ایران خودرو نیز برای چند روز بخش معرفی در صفحه اینستاگرام اش را تغییر نداده بود و هنوز به صورت ((مجازی)) باور داشت، مدیرعامل ایران خودرو است که شاید نتیجه شوک تغییر ناگهانی و حال مُشوش او بوده است.

البته به تازگی مقیمی این بخش از اینستاگرام اش را تغییر داده و کلمه سابق را به بعد از ((مدیرعامل)) قرار داده است. با این حال تا هفته گذشته هنوز نام مدیرعامل سابق ایران خودرو در جمع اعضاء هیئت مدیره این شرکت دیده می شود. اما شنیدها حاکی از آن است که او دو روز پیش بالاخره باور کرده در بزرگ ترین خودروساز کشور نقشی ندارد و استعفا داده است تا بالاخره نام مهدی خطیبی مدیرعامل ((واقعی)) ایران خودرو در جمع هیئت مدیره قرار بگیرد.

نکته جالب توجه این است که در اخبار منتشر شده از سوی ایران خودرو در بیش از دو سال گذشته فرشاد مقیمی با عنوان ((دکترمقیمی)) یاد شده است، اما در بخش مدارک تحصیلی اعضاء هیئت مدیره ایران خودرو تا نهم بهمن ماه ۱۴۰۰، مقیمی فوق لیسانس مدیرت دارد! به این ترتیب باید پرسید آیا مقیمی مدرک دکتری خود را ارائه نداده تا ریا نشود و یا مدرک دکتری او از لیست سوابق تحصیلی هیئت مدیره جا افتاده است؟ شاید هم این مدرک همچون بسیاری از شعارهای او در دوران مدیرعاملی فقط مجازی بوده است!

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا