اخبارخودرو

برگزاری اولین نشست هم اندیشی مگاموتور با فعالان صنعت CNG

اولین نشست هم اندیشی در حوزه ارتقاء و همکاری خودروسازان با فعالین حوزه خودروهای دوگانه سوز، زنجیره تامین صنعت CNG و حوزه تبدیل کارگاهی با هدف کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و تولید خودروهای استاندارد دوگانه سوز در مگاموتور برگزار شد.

به گزارش عصر خدمات،کاظم نژاد افزود: هدف نهایی در تمامی هدف گذاری ها و تصمیمات اتخاذ شده رضایت و نفع مردم در استفاده از محصولات تولید داخل است.

او اظهار داشت: اضافه شدن تولیدات خودروی سواری دو گانه سوز به سبد تولید، نوید بخش حمایت از فعالان صنعت CNG و هدف گذاری این بخش در آینده است.

کاظم نژاد افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط شرکت ملی پالایش و پخش از سازمان محیط زیست تاییدیه کیفیت خودروهای دوگانه سوز تولید کارخانه ایی را دریافت کرده و با توجه به الزام قانونی درتلاش هستیم تا برای تولیدات گارگاهی نیز اقدام کنیم.

او تصریح کرد: در همین راستا باید تلاش کنیم تا علاوه بر تولید با کیفیت محصولات CNG قابل رقابت با نمونه خارجی، سطح کیفیت خودروهای دو گانه سوز را در کشور ارتقا دهیم.

کاظم نژاد در پایان گفت: امیدواریم با توجه به فرصت ایجاد شده، هر دو گروه خودروسازی و فعالان عرصه CNG به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا