اخبارخودرو

سایپا با توجه به نیاز های کشور فعالیت های مناسبی انجام داده است

نماینده مجلس از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد.

به گزارش عصر خدمات، سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: سایپا در مسیر درستی قرار گرفته و نیاز های کشور را به درستی تشخیص داده است.

او افزود: گروه سایپا  فعالیت های مناسبی به لحاظ تحقیقاتی در جهت مجهز شدن به بن سازه با همکاری و هم افزایی دیگر خودروسازان شروع کرده است که امر بسیار مبارکی است و امیدواریم بتوانند تا سال آینده جواب های اولیه خود را بگیرند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی قانون گذاری می کنیم و قانون گذاری تسهیل کننده فعالیت ها و شکل دهنده مسیر است ولی آنچه تکلیف کیفیت را مشخص می کند اقداماتی است که باید به واسطه خودروسازان انجام شود.

او افزود: خودروسازان وظیفه اصلی بهبود کیفیت را بر عهده دارند و به نظر می رسد که اقدامات اولیه خوبی در جهت بهبود کیفیت صورت گرفته است.

میرسیلم خاطر نشان کرد: از طرفی ما نباید مشکلات کلی اقتصاد کشور را فراموش کنیم، این مشکلات کلی طبیعتاً بر تمامی صنایع تاثیر گذار هستند.

او گفت: چه تحریم ها ادامه پیدا کنند و چه پایان یابند، خوشبختانه صنعت خودرو کشور خیزی برداشته است که می تواند در سال های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا