اخبارتاپخودرو

شروع ثبت نامه لاماری ایما از فردا/ تیراژ تولید امسال ۳۵۰۰ دستگاه است

موسوی گفت:سفارش اول فروش این خودرو ۵۰۰ دستگاه و بخشی از آن را وزارت صمت که اجازه اعلام عدد آن را نداده چون قرار است خود وزارت صمت آن را با اطلاعات خودرو اعلام کند .

به گزارش خبرنگار عصر خدمات ،علی موسوی مدیر فروش آرین پارس موتور بیان کرد: طی یک هفته متقاضیان می توانند از سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، ثبت نام‌برای قرعه کشی و محدودیت هایی که وجود دارد، داشته باشند.

وی در ادامه افزود: آغاز فروش خودرو لاماری ایما، محصول تولیدی جدید شرکت آرین پارس موتور به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی ۹۸۹ میلیون تومان و طی ۹۰ روز کاری انجام خواهد شد.پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و تحویل ۱۲۰ روز کاری که ۵۰ درصد مبلغ ۴۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان در پیش فروش اخذ می شود.

مدیر فروش آرین پارس موتور تصریح کرد:مشتریان پس از انتخاب شرکت آریان پارس موتور در سایت یکپارچه تخصیص می توانند خودروی لاماری را انتخاب کنند، از سهمیه ای که برای این سایت در نظر گرفته شده ،با توجه به قانون مجلس مبنی بر حمایت از جوانی جمعیت ۵۰ درصد به این طرح اختصاص پیدا کرده است.صرفا یک کد ملی می تواند یک بار ثبت نام انجام دهد.

موسوی با بیان اینکه این طرح یک هفته ادامه خواهد داشت،گفت:  بعد از یک هفته نتایج اعلام خواهد شد .قرعه کشی توسط سازمان حمایت انجام می شود و نتیجه تا چند برابر ظرفیت به ما لیست داده خواهد شد این موضوع به صورت آفلاین با راهور برای پلاک فعال و گواهینامه معتبر چک‌ می شود. سپس سامانه فروش خود لاماری اسامی برای تکمیل وجه ، تکمیل ثبت نام و عقد قرار داد و مراجعه به نمایندگی ها اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: باتوجه به حساسیتی که وزارت صمت داشته ما مجبور به حضور در بحث قرعه کشی هستیم ، بعد از انالیزهای لازم روی دیتاهای سایت برای ادامه قرعه کشی تصمیم گیری می شود.
ما آمادگی هر گونه همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت را در مورد این موضوع داریم تنها دغدغه که در این بحث است ، مربوط به زمان قرعه کشی هاست که چقدر زمانبر خواهد بود ، بحث نقدینگی شرکت ها که متاثر از این موضوع به دلیل دیرکرد بحث پرداخت مشتریان صورت می گیرد،دغدغه فروش سازمانی که سازمان ها و نهادها ارگان ها برای ما دارند که از نظر برندینگ برای ما مثبت است،در آخر دغدغه نمایندگان است که با توجه به اینکه برند میتسوبیشی واردات تعطیل بوده نمایندگان متحمل هزینه های زیادی شدند و تلاش شده در کمیته سهمیه ویژه ای به نمایندگان اختصاص داده شود.

وی در خصوص سایر محصولات شرکت آرین پارس موتور گفت: دو‌ محصول دیگر در سال جاری با نام سدان کلاس c و خودرپی دیگری که در دوره سوم و چهارم امسال به رونمایی خواهد رسید .

وی تاکید کرد: سفارش اول فروش این خودرو ۵۰۰ دستگاه و بخشی از آن را وزارت صمت که اجازه اعلام عدد آن را نداده چون قرار است خود وزارت صمت آن را با اطلاعات خودرو اعلام کند .الباقی در مراحل بعدی و پس از آنالیز دیتاهای روی سایت و استقبال متقاضیان صورت می گیرد و اگر مورد اقبال مشتریان باشد تیراژ ما در سال آینده دوبرابر خواهد شد.

مدیر فروش آرین پارس موتور در توضیح تیراژ امسال شرکت گفت: تیراژ امسال آنچیزی که سفارش گذاری آن اتفاق افتاده ۳۵۰۰ دستگاه است و‌ تلاش می‌کنیم با افزایش سطح داخلی سازی این تعداد امسال هم افزایش یابد و با توجه به استقبال مشتریان تولید افزایش می یابد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا