اخبارخودرو

فروش نقدی با تحویل فوری «ون وانا» با پلاک عمومی

طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر برون‌شهری

ایران خودرو دیزل از آغاز فروش نقدی با تحویل فوری محصول ون وانا با پلاک عمومی، با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش عصر خدمات، ایران‌خودرو دیزل با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌های کشور، در راستای تامین نیاز مشتریان و با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر بین‌شهری، فروش محصول ون وانا با پلاک عمومی را از پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس طرح، فروش نقدی با موعد تحویل فوری ون وانا ۳TZ با پلاک عمومی مدل ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.
جزییات و شرایط فروش متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش شرکت اعلام خواهد شد.
ون وانا ایران خودرو دیزل پرفروش‌ترین ون بازار ایران است که به موتور ۱۵۰ اسب بخاری ۳TZ با تکنولوژی TOYOTA و استاندارد آلایندگی یورو پنج مجهز است.
از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به سیستم TPMS (نمایش دهنده فشار باد تایرها)، دریچه خروج اضطراری از سقف، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین بصورت مستقل) و ترمز دومداره هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به EBD (سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز)، ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و ESP (سیستم کنترل الکترونیکی پایداری) اشاره کرد.

منبع: ایکوپرس

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا