اخباربازار سرمایهتاپ

واریز بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان سود سهام به حساب بیش از ۹۵۲ هزار سهامدار

در هفته دوم آذر امسال بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان سود جاری و سنواتی سهامداران توسط سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت شد.

به گزارش عصر خدمات،براساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، در دومین هفته از آذر امسال، ۹ ناشر سود جاری و سنواتی ۹۵۲ هزار و ۲۱۶ سهامدار به میزان ۷۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام به حساب سهامداران واریز کرده اند.

در مدت یاد شده، ۴ شرکت «صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شیرو گوشت زاگرس شهرکرد، گروه سرمایه گذاری وتوسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و ایران مرینوس» سود جاری ۳۸۴ هزار و ۱۹۸ سهامدار که شامل ۶۱۰ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان می‌شود، از طریق سامانه سجام پرداخت کرده‌اند.

همچنین در این مدت، ۵ ناشر «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، کاشی سعدی، لیزینگ رازی (سهامی‌عام)، شیرپاستوریزه پگاه گیلان و موتورسازان تراکتورسازی ایران» سود سنواتی ۵۶۸ هزار و ۱۸ سهامدار که شامل ۱۲۱ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان می‌شود، توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از «سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها» در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا