اخبارخودرو

سیگما: تجربه خرید و فروش خودروهای کرمان موتور به سبک جدید

کرمان موتور به تازگی پلتفرم هوشمند سیگما را معرفی کرده است. این پلتفرم که توسط شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ (مانا) توسعه یافته است، به مشتریان امکان می‌دهد به طریقی ساده و موثر خودروهای کرمان موتور را خرید و فروش کنند.

به گزارش عصر خدمات،سیگما یک پلتفرم اختصاصی است که به مشتریان خودروهای برندهای جک و KMC کمک می‌کند تا به طور آنلاین محصولات مورد نظر خود را مشاهده و خریداری کنند یا خودروی کرمان موتوری خود را آنلاین بفروشند. سیگما در آینده نیز قابلیت‌های جدیدی را به منظور ارائه خدمات مکمل خودرویی اضافه خواهد کرد، از جمله بیمه، امداد خودرو و امداد جاده‌ای.

هدف اصلی کرمان موتور در توسعه پلتفرم سیگما، تسهیل فرآیند خرید یا فروش خودروها است. این پلتفرم یک منبع قابل اعتماد برای اطلاعات قیمت خودرو، مشخصات فنی و جزئیات حقوقی خرید و فروش خودروها ی کرمان موتور است که تنش‌ها و مسائل مرتبط با فرایندخرید و فروش خودروهای صفر یا کارکرده به حداقلی کاهش می دهد.

شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ، با نام تجاری مانا، با تکیه بر تجربه و تخصص تیمی جوان و متعهد و مدیریتی با سابقه، پلتفرم سیگما را راه‌اندازی کرده است. پلتفرم سیگما مرجعی معتبر و تسهیل‌گر برای ارائه خدمات خرید یا فروش آنلاین تخصصی خودروهای صفر و کارکرده کرمان موتور است که با ارائه فرآیندی شفاف و امن برای معاملات آنلاین با نقدشوندگی سریع ، تعویض خودروهای کارشناسی شده، همراه با قیمت‌گذاری دقیق و منصفانه، و امکاناتی دیگری مانند فروش اقساطی و خرید اعتباری ، راه حل‌های مطمئن و مطابق با نیازهای مشتریان را ارائه می‌دهد.
بنابراین تضمین‌های مختلفی برای مشتریان کرمان موتور در قالب برنامه کاربردی در سیگما فراهم شده است. با مراجعه به سایت sigmatec.ir یا دانلود اپلیکیشن سیگما امکان استفاده از خدمات ارائه شده مقدور خواهد بود.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا