اخبارخودرو

تردد بازدیدکنندگان به نمایشگاه خودرو تسهیل شد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان و دسترسی راحت به نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

به گزارش عصر خدمات، تنها یک روز تا آغاز چهارمین نمایشگاه خودرو تهران باقی نمانده و شرکت های خودروساز در تدارک رونمایی از محصولات خود هستند و در همین راستا مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان و دسترسی راحت به این نمایشگاه خبر داد.

دکتر عباس تقدسی نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در ادامه افزود: تردد و موضوع رفاهی یکی از مشکلاتی که بود که طی سال های گذشته مطرح شده بود و با توجه به هماهنگی انجام شده با سازمان اتوبوس رانی قرار است که انتقال بازدیدکنندگان از دو ایستگاه شاهد و حرم امام خمینی (ره) به نمایشگاه و بالعکس فراهم شود. از طرفی علاقه مندان برای دسترسی به این نمایشگاه می توانند از ایستگاه مترو اختصاصی شهر آفتاب استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ادامه داد: چهارمین نمایشگاه خودرو تهران می تواند جدیدترین دستاوردهای خودروسازان و شرکت های فعال در این حوزه را به نمایش بگذارد و در واقع تلاش شده تا اشتباهات گذشته در نحوه برگزاری این رویداد به بهترین شکل ممکن برطرف شود و با استفاده بهینه از سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، فضاهای تفریحی برای بازدیدکنندگان مانند برنامه ریزی برای دریفت فراهم شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه در سایت شهر آفتاب کاهش ترافیک بوده زیرا در حال حاضر نمایشگاه نفت در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است و براساس اطلاعات به دست آمده تمامی خیابان های منتهی به سئول با ترافیک شدید مواجه است.

بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران برای عموم رایگان خواهد بود و علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۳۰ اردیبهشت به مدت ۴ روز از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۸ عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا