اخبارتاپخدمات شهری

تردد در محور‌های برون شهری کشور ۱۵.۴ درصد افزایش یافت

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۵.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش عصر خدمات ،سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۷ درصد،  اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که افراد با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آقای ایمان محرابی نیا مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از دقایقی قبل در محور چالوس (محدوده مرزن آباد) محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است.

به گفته او، تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس، حدفاصل چنارستان تا نساء و حدفاصل گچسر تا سه راهی دیزین و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم هستیم.

آقای محرابی نیا می‌گوید: در آزادراه تهران – شمال حدفاصل ابتدای تونل شماره ۱۳ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلا و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و شهر دماوند، آزادراه قزوین – رشت محدوده شیرین سو و حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، در سایر محور‌ها از جمله در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده زیباشهر، آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

ردیف نام محور استان تعداد وسیله نقلیه
۱ آزادراه تهران – کرج البرز ۱۴۶۶۶۶
۲ آزادراه کرج – تهران البرز ۱۲۹۶۵۲
۳ آزادراه کرج – قزوین البرز ۱۲۸۰۴۳
۴ آزادراه قزوین – کرج البرز ۱۱۴۰۷۵
۵ آزادراه ساوه – تهران تهران ۹۶۷۳۱
۶ آزادراه تهران – قم تهران ۹۴۱۰۹
۷ آزادراه تهران – ساوه تهران ۹۳۴۸۰
۸  آزادراه قم – تهران تهران ۸۲۳۳۲
۹ تهران – شهریار تهران ۸۲۰۵۵
۱۰ آزادراه  قزوین – زنجان قزوین ۸۱۱۸۵

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا