اخبارخودرو

دست پر فونیکس در دومین نمایشگاه تحول صنعت/ سبد محصولات فونیکس به همراه محصول جدید در معرض نمایش

نشان فونیکس برندی است که از نخستین روز فعالیت تلاش کرده محصولاتی به روز و با تکنولوژی روز به بازار کشور عرضه کند، فونیکس در دومین نمایشگاه تحول صنعت که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است با دست پر حاضر شده و سبد محصولات این برند هر طیف از مشتریان را در بر می گیرد و می تواند در خصوص خودرو های پاک هم سهم بازار مناسبی را از آن خود کند.

به گزارش عصر خدمات، سیاست های جدید وزارت صمت که انعکاس آن در نمایشگاه تحول صنعت در حال نمایش است حرکت به سمت خودرو های پاک و برقی است. فونیکس در همین راستا خودرو تیگو ۸ پرو e+ را به همراه تیگو ۷ پرو PHEV که جدیدترین محصول این شرکت تحت عنوان برند مخصوص فونیکس NEV که انحصاری بر روی خودرو های هیبریدی و برقی تمرکز دارد در این نمایشگاه در معرض دیدی عموم قرار داده است.
تیگو ۸ پرو که در چند ماه اخیر رونمایی شد خودرویی است که با مشخصات فنی مناسب و ابعاد بزرگ خود می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو یک کراس اور بزرگ است که دارای ظرفیت ۷ سرنشین را در خود دارد. این خودرو با یک موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژر به همراه دو موتور برقی به بازار عرضه شده است، سه موتور در کنار هم قادر به تولید ۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است که از طریق گیربکس سه حالته DHT به خودرو انتقال می یابد.
تیگو ۸ پرو e+ خودرویی کم مصرف است، این خودرو می تواند به صورت ترکیبی ۱.۵۵ لیتر سوخت را در هر ۱۰۰ کیلومتر بسوزاند. میزان پیمایش این خودرو در حالت تمام برقی ۷۵ کیلومتر و به صورت ترکیب موتور ها ۹۵۵ کیلومتر را طی کند. زمان شارژ باتری های تیگو ۸ پرو e+ 3 الی ۴ ساعت است، لازم به ذکر است این زمان با شارژر های خانگی است و اگر با ایستگاه های شارژ باتری ها فول شارژ شوند این زمان به شدت کاهش خواهد یافت.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت از این خودرو بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا