اخبارخودرو

افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شبکه نمایندگی‌های سایپایدک با افزایش توزیع کمی و کیفی قطعات یدکی

مدیرعامل سایپایدک گفت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایتمندی مشتریان و در نتیجه اعتماد آنان به شبکه نمایندگی‌های سایپا افزایش یافته است.

به گزارش عصر خدمات،مجتبی معظمی با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایت مشتریان از خدمات به خودروهای گروه سایپا شامل سایپا، پارس خودرو و زامیاد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که نمایانگر اعتماد مشتریان و افزایش کیفیت خدمات در شبکه نمایندگی‌هاست.

او افزود: با افزایش کیفیت قطعات و تنوع توزیع قطعات یدکی، شاهد کاهش پذیرش خودروهای گارانتی و افزایش ۱۴ درصدی پذیرش خودروها در دوره وارانتی در شبکه نمایندگی‌ها بوده‌ایم که ارائه قطعات یدکی با کیفیت در نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش، منجر به افزایش فروش و توسعه سهم بازار سایپا از بازار قطعات یدکی شده است.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه اظهار کرد: در راستای سیاست‌های مدیرعامل گروه سایپا با برنامه‌ریزی درست و تامین به موقع قطعات، مجددا و طی چند دوره متوالی موفق به عبور از رکورد فروش ماهانه قطعات یدکی شدیم به طوری که میزان فروش قطعات یدکی در دی ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

معظمی افزود: بالا بردن سطح کیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شرکت سایپایدک تمام توان خود را به کار گرفته است تا مشتری دغدغه‌ای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.

او تصریح کرد: فروش ۱۰ ماهه قطعات یدکی نیز نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته که این میزان فروش بیانگر این واقعیت است که زنجیره فروش قطعات شرکت سایپایدک با برخوداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبکه‌ای توانمند، سهم بازار خود از قطعات یدکی را توسعه داده است.

مدیرعامل سایپایدک گفت: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همکاران و شبکه بزرگ توزیع سایپایدک است و براین اساس ما سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدکی، کنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهره‌گیری از روش‌های انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.

معظمی تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدکی در ماه‌های پایانی سال به واسطه سفرهای نوروزی، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبکه نمایندگی‌ها انجام شده و از این بابت مشکلی برای تامین و توزیع قطعات یدکی در بازار و شبکه نمایندگی‌ها وجود نخواهد داشت.

منبع: سایپانیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا