اخباراقتصاد کلانتاپ

وزیر کار اعلام کرد؛ دهک‌های ۶ و۷ هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشمول شدن خانوارهای دهک‌های ۶ و ۷ در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

به گزارش عصر خدمات،  سیدصولت مرتضوی از اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داده و گفته است: دهک‌های ششم و هفتم هم به دهک‌های اول تا پنجم اضافه شدند و این طرح از هفته آینده اجرا خواهد شد.

پیش از این دهک‌های چهار و پنج کم درآمدی نیز با اعلام وزیر کار مشمول طرح یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی شده بودند.

از دوم شهریور ماه امسال اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به پنج دهک ارتقاء یافت و دو دهک چهارم و پنجم نیز مشمول اجرای این طرح شدند به نحوی که چنانچه همچون دهک‌های اول تا سوم کم درآمد ۵۰ درصد اعتبار یارانه خود را به خرید ۱۱ قلم کالای پیش‌بینی شده در طرح کالابرگ الکترونیکی اختصاص دهند مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مازاد به آنها تعلق می‌گیرد.

با توجه به آنکه خانوارهای دهک‌های چهارم تا هفتم از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ازای هر نفر برخوردار هستند با احتساب اعتبار مازاد ۱۲۰ هزار تومانی، مبلغ ۴۲۰ هزار تومان به عنوان یارانه تشویقی در هر ماه به آنها تعلق خواهد گرفت.

 پیشتر وزیر کار گفته بود افرادی که به هر طریق برای دریافت یارانه یا ثبت‌نام نکرده‌اند یا جزو دهک ۱۰ قرار گرفته‌اند و یارانه به آنها تعلق نگرفته و یا نسبت به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند به سامانه «حمایت» مراجعه و اعتراض‌شان را ثبت کنند. به گفته وزیر رفاه، اعتراضات بررسی و پاسخ داده و دهک‌های درآمدی بر اساس آزمون وسع مجددا بررسی می‌شوند.

برای خواندن اخبار بازار سرمایه و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا