اخبارتاپخودرو

برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب/ حضور خودروسازان داخلی به همراه شرکای خارجی

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران با بیان اینکه نمی توان اذعان کرد که این نمایشگاه بین المللی نیست، گفت: تمامی خودروسازان داخلی به همراه محصولات تولید شده به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگارعصر خدمات،علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، در نشست خبری این نمایشگاه اظهار کرد: چهارده محصول جدید در این نمایشگاه که از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می شود، از سوی خودروسازان رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت خودروساز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت گفت: چهارمین نمایشگاه خودرو با حضور مهمانان خارجی برگزار می شود.

عاجزی یادآور شد: بازار خودرو ایران همواره برای شرکای خارجی جذاب بوده و در شرایط تحریم هم رصد و برخی از رفت و آمدها قطع نشد و حتی این ارتباط حفظ شده است. اما باید شرایط همکاری مجدد فراهم تا حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه فراهم باشد.
مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران با بیان اینکه نمی توان اذعان کرد که این نمایشگاه بین المللی نیست، اظهار کرد: تمامی خودروسازان داخلی به همراه محصولات تولید شده به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

عاجزی با تاکید بر این که به طور قطع مهمان های خارجی برای بازدید از چهارمین نمایشگاه خودروی تهران حضور خواهند داشت، عنوان کرد: سرمایه گذاران چینی و شرکای فعلی شرکت های خودروساز داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. البته از کشورهایی نظیر ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز مهمان هایی خواهیم داشت.

فروش محصولات در نمایشگاه خودروی تهران بر هم خورد

برگزار کننده چهارمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب همچنین با اشاره به اینکه نمایشگاه خودروی تهران با مجوز وزارت صمت برگزار می شود و در نتیجه حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت را خواهیم داشت، گفت: البته موضوع پیش فروش خودروسازان توسط سیستم یکپارچه ای که توسط وزارت صمت اعلام شد، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص فروش محصولات در نمایشگاه خودروی تهران را بهم ریخت. اما مشکلی در برگزاری این نمایشگاه ایجاد نکرده است.

تست درایو خودروهای جدید در نمایشگاه

وی تاکید کرد: نمایشگاه خودرو همواره مورد استقبال قرار گرفته است. از همین رو برنامه ریزی هایی پیش بینی شده تا مردم بتوانند از محصولات جدید خودروسازان داخلی که در این نمایشگاه رونمایی می شود، بازدید و البته تست درایو نیز انجام شود.

عاجزی با بیان این که زمان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران قرار بود با نظر متخصصان حوزه در بهمن ماه برگزار شود، گفت: شیوع سویه اومیکرون باعث شد تا این نمایشگاه در اردیبهشت امسال برگزار شود. البته بر اساس پیش بینی ها مقرر شده تا نمایشگاه بعدی در همان بهمن ماه برگزار گردد. اما باید دید در ادامه چه پیش می آید .

عوارضی خروجی تهران در محدوده شهر آفتاب حذف شود
عباس تقدسی نژاد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت نمایشگاهی بین اللملی شهر آفتاب در نشست خبری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران گفت: این نمایشگاه بعد از یک وقفه برگزار خواهد شد، وجود سالن های متعدد، فضای آزاد و مترو در شهر آفتاب، اگر درست از آن استفاده شود، به نفع مردم خواهد بود و شاهد ترافیک نخواهیم بود. امیدواریم که این نمایشگاه خودرو با شرایط بهینه و در خور برگزار شود.

تقدسی نژاد در مورد دسترسی به چهارمین نمایشگاه خودروی تهران نیز تاکید کرد: به منظور تردد آسان و دسترسی به نمایشگاه تدابیر اندیشیده شده، از جمله اینکه عوارضی خروجی تهران در محدوده شهر آفتاب حذف شود و این موضوع را پیگیری کرده ایم و موافقت شده است. همچنین در نظر گرفته شده خانواده ها در بازدید از این نمایشگاه از فضاهای سبز مجموعه شهر آفتاب به مانند فضای تفریحی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه از بازدیدکنندگان ورودی نخواهیم گرفت و سعی شده است مواردی که موجب مزاحمت و ایجاد مشکلاتی خواهد شد، برطرف و با بهترین شرایط ممکن این نمایشگاه برگزار شود.

رونمایی چهارده محصول جدید در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱

تقدسی نژاد با اشاره به اینکه برخی ها فکر می کردند که با وجود تحریم ها، صنعت خودرو ایران رو به افول خواهد رفت، گفت: خط تولید به روال عادی برگشت و نسبت به اوایل سال ۱۳۹۷، دوباره با برنامه ریزی دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، خودروسازان محصولاتی برای معرفی در این نمایشگاه دارند که قرار است ۱۲ تا ۱۴ محصول جدید در این نمایشگاه معرفی شود.

براساس این گزارش چهارمین نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه پذیرای عموم مردم و علاقه مندان به صنعت خودرو است .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا