اخبارخودرو

تیگو ۸ پرو، آنچه مشتری ایرانی از یک خودرو لوکس میخواهد

در دنیای پیشرفته کنونی که هر روز نسل جدیدی از فناوری‌های پیچیده پا به عرصه میگذارد، عادات مصرف، انتظارات و نیازهای مصرفکنندگان دچار تغییرات اساسی شده است. در صنعت خودرو نیز فناوری دیگر به یک گیربکس پیشرفته و حجم موتور بالا خلاصه نمیشود.

به گزارش عصر خدمات ،خودروها به ابزارهای بزرگ هوشمندی تبدیل شدهاند که پیشرفته و ایمن بوده و آسایش خاطر خانوادهها را فراهم میآورند. قابلیتهایی نظیر ترمز اضطراری، مسیریابی، سیستمهای خودران و استفاده از فناوریهای ارتباطی تاثیری شگرف بر تجربه استفاده از خودروها گذاشته است.

البته پر واضح است در ایران صنعت خودروسازی داخلی با معیارهای روز دنیا فاصله جدی داشته و تجربه مصرفکنندگان عموما همان سبک قدیمی و سنتی است. سالهاست مشتریان ایرانی از استفاده از یک خودرو بهروز با امکانات مدرن محروم بودهاند. اما در ماههای اخیر شاهد عرضه محصولات جدیدی از خودروسازان خصوصی بودهایم که نویدبخش اتفاقاتی خوش بوده و جان تازهای به بخشی از بازار دمیده است. بیشک منحصربهفردترین و مجهزترین خودرو جدید این روزهای بازار ایران، فونیکس تیگو۸ پرو است که میتواند تجربه استفاده از یک خودرو مدرن را در بازار تشنه فعلی در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد.

مهمترین ارمغان تیگو۸ پرو را باید انبوهی از آپشن ها و امکانات بهروز دانست که برای اولین بار در یک خودرو مونتاژی در داخل ایران عرضه شده و حسی متمایز و لوکس را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دو صفحه نمایش بزرگ که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک مالتی مدیای بزرگ ۲۴.۶ اینچی با رزولوشن بالا را پیش روی راننده و سرنشینان قرار می دهد، فناوری شارژر بیسیم تلفن همراه و استفاده از سیستم های نوین همیار راننده (ADAS) هم مطمینا به مذاق دوستداران تکنولوژی بسیار خوش میآید.
سیستمهای همیار راننده در تیگو۸ پرو عبارتند از:
• رادار هشدار برخورد با مانع هنگام باز شدن درها (DOW)
• رادار نقطه کور (BSD)
• سیستم هشدار ترافیک جانبی (RCTA)
• رادار هشدار برخورد بر اثر تغییر لاین (LCA)
• رادار هشدار خروج از لاین (LDW)
• رادار نگه داشتن خودرو در لاین (LKA)
• سیستم کمکی در ترافیک (TJA)
• سیستم کمکی کروز کنترل یکپارچه (ICA)
• کروز کنترل تطبیقی (ACC)
• رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)
• سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)
• رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (TSR)
• سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC)

تیگو ۸ پرو که به صورت هفت نفره در بازار ایران عرضه شده با ابعادی به طول ۴۷۲۲، عرض ۱۸۶۰ و ارتفاع ۱۷۴۵ و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی‌متر در سگمنتی قرار میگیرد که در بازار ایران بسیار پرطرفدار محسوب میشود. البته همه میدانیم که مشتریان در هر بازاری به واسطه تعدد استفاده از یک محصول یا نام تجاری خاص کمکم به آن گرایش و علاقه (حتی جانبدارانهای) پیدا کرده و در قبال پذیرش و استفاده از محصولات جدیدتر از خود مقاومت نشان میدهند. بنابراین جای تعجبی نیست مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات لوکس دیگری را دارند در مورد تیگو ۸ پرو پرسشهایی داشته باشند. به ویژه، با توجه به عرضه این خودرو در ایران با برند جدید فونیکس به مشتریانی برمیخوریم که نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری در مورد این خودرو و کسب اطلاعات دقیقتر از آن دارند.
اما کسب اطلاعات در مورد تیگو ۸ پرو اصلا دشوار نیست! با یک جستجوی کوتاه در اینترنت میتوان اطلاعات زیادی از استقبال و استفاده از این خودرو در بازارهای جهانی به دست آورد. کسب رتبه نخست ارزیابی رضایت مشتریان در رده خودروهای شاسیبلند متوسط در چین و کسب جایزه پیشرفتهترین شاسیبلند سال ۲۰۲۲ در کشور عربستان در کنار استقبال و فروش بالای این خودرو از روسیه گرفته تا خاورمیانه و آمریکای جنوبی باعث میشود جای تردیدی در مورد تیگو۸ پرو باقی نماند.

اما اگر اینها شما را قانع نمی کند، کافی است فرصتی پیدا کنید و گفتگویی با خریداران اولین محصول برند فونیکس در ایران داشته باشید؛ به ویژه کسانی که سالهای سال مشتریان محصولات برندهای شناخته شدهتری بودهاند تا شما را قانع کنند نگاههای کهنه خود را کنار گذاشته و آماده پذیرش محصولات جدید و با کیفیت باشید. آنچه مشتریان اولیه تیگو۸ پرو به آن اذعان دارند کیفیت متمایز قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو است که با اولین نگاه و لمس نیز به خوبی پیداست و به لحاظ دقت در طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی تعبیهشده، دارا بودن توان و قدرت بالا و همینطور کیفیت رانندگی و آسایش سرنشینان با یک خودرو لوکس و مدرن روبرو هستیم که خلاء و نیاز موجود در بازار ایران برای محصولی تکنولوژیمحور با این سبک و سیاق را به خوبی پر میکند.

البته افراد زیادی هم همچنان خودروهای شاسیبلند را به واسطه قدرت بیشتر و کاربری بهتر میپسندند. فونیکس تیگو۸ پرو نیز با فضای بزرگ داخل کابین، استفاده از پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI که در سال ۲۰۱۹ در میان ۱۰ پیشرانه برتر در کشور چین انتخاب شده و توان تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت را دارد، توانسته نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف را به خوبی تامین کرده و لذت کامل سواری با یک شاسیبلند را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

اگر می خواهید در مورد تیگو۸ پرو بیشتر بدانید و با این خودرو لوکس و مدرن بیشتر آشنا شوید به وبسایت برند فونیکس به آدرس https://fownix.com/tiggo8-pro مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا