اخبارخودرو

خدمات ۳۶۵ روزه شایان یدک به مشتریان/ کشنده شایان دیزل با سوخت کشور مشکلی ندارد

مسعود افشاری مدیر عامل شرکت شایان یدک در گفت و گو با خبرنگار عصر خدمات، با اشاره به سابقه حضور چندساله شرکت شایان دیزل و شروع به کار در امر تولید در دوساله اخیر کرد و گفت: قبل از شروع به تولید محصول اقدام به برنامه ریزی و ساخت مسیر ارائه خدمات پس از فروش و عرضه لوازم یدکی کرده اند. دو اصل مهم در این حوزه تامین قطعات یدکی و توسعه خدمات تعمیرگاهی در زمینه خدمات پس از فروش هر تولید کننده به شمار می آید.

وی در ادامه افزود: همچنین آموزش و افزایش سطح علم تکنسین ها در خصوص ارائه خدمات پس از فروش انجام شده است. ما در ۱۲ محور مواصلاتی به مشتریان به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنیم و از موضوع توسعه و آموزش عقب نشینی نمی کنیم.ا

مدیر عامل شرکت شایان یدک تصریح کرد: در حال حاضر یکی از اهداف این شرکت در سال جاری رشد و افزایش ۱۲ مرکز خدماتی به ۱۸ مرکز است و تلاش کرده ایم تا از بهترین نیروی انسانی را برای این حوضه در شرکت شایان یدک گرد هم بیاوریم. امداد خودرو شایان یدک در ۳۶۵ روز سال به صورت شبانه روزی و بدون توقف آماده عرضه خدمات به مشتریان است. ما تلاش کرده ایم بتوانیم در تمامی شهر های کشور که حتی در آن خودرو فروخته یا عرضه نشده است خدمات را عرضه کنیم.

افشاری درباره نوآوری شایان یدک نیز گفت: اساس همه فرآیندها در شایان یدک مشتری مداری است و به همین دلیل است که سعی داریم طرح هایی را اجا کنیم که در مسیر رضایت مشتریان باشد. ما تلاش کرده ایم از طریق نظر سنجی و دنبال کردن و پیگیری نحوه رضایت مندی مشتریانباگ های سیستم خدمات را در کشور پیدا کنیم و آنها را پوشش دهیم.

وی تاکید کرد : همچنین در بحث کیفیت و نوع قطعات یدکی کوشیده ایم که از مشتریان بازخورد و نحوه کارکرد قطعات بگیریم و در امر روانکار ها که ازسبد تولید داخل استفاده کرده ایم از مشتریان سوال می شود که کدام را برای کشنده استفاده شود. خوشبختانه مشتریان ما کیفیت را فدای قیمت نکرده اند و این یکی از دستاورد های شرکت شایان دیزل است. شرکت شایان دیزل جزء شرکت هایی است که توانسته استاندارد های ۸۵گانه اروپا را پاس و مجوز آن را دریافت کند.

وی در ادامه به گیربکس استفاده شده روی محصول دافران این شرکت اشاره کرد و گفت: گیربکس ZF مدل ترکسون یکی از به روز ترین و بهینه ترین گیربکس های داخل کشور است. این گیربکس دارای اینتاردر و ریتاردر ۵ زمانه است و این دو آپشن سبب می شود تا استهلاک قطعاتی مثل لنت ترمز و لاستیک به حداقل برسد.

مدیر عامل شرکت شایان یدک تصریح کرد : موتور استفاده شده در کشنده دافران از برند یوچای چین است که از دانش فنی شرکت AVL اتریش بهره می برد و دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ پلاس است که با اضافه شدن ادبلو قادر به کسب استاندارد یورو ۶ است.

افشار عنوان کرد: تا امروز حدود ۴۰۰ دستگاه از این کشنده در جاده های کشور در حال تردد هستند و با توجه به مطالعات صورت گرفته از سوی تیم مهندسی شایان یدک تا به امروز هیچ مشکلی با موضوع سوخت در کشنده ها دیده یا گزارش نشده است.

افشاری افزود: ما با وجود تحریم های موجود در کشور توانسته ایم با داخلی سازی تجهیزات و ابزارالات مورد نیاز خود طراحی و وارد سیستم خدمات پس از فروش و تعمیرگاهی در شرکت شایان یدک کنیم.

عکاس : علی غفاری

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا