
سهمیه ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده آلودگی هوا از ۹ تا ۲۷ اسفند لغو میشود.
به گزارش عصر خدمات، دبیر شورای ترافیک تهران: هر خودرو در هر فصل میتواند در محدوده کنترل آلودگی هوا با پلاک تهران ۲۰ روز و با پلاک شهرستان ۱۵ روز تردد داشته باشد، اما با توجه به ازدحام ترافیکی در اسفندماه در جلسه شورای ترافیک تهران قرار شد که این سهمیه از روز ۹ تا ۲۷ اسفندماه لغو شود.
همچنین از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ نیز طرح ترافیک اجرا نخواهد شد.
ما را دنبال کنید



