اخبار اقتصادیتاپخودرو

وزیر صمت: مشکلی برای واردات خودروهای دست دوم وجود ندارد

وزیر صمت با بیان اینکه مشکلی برای واردات خودروهای دست دوم وجود ندارد، گفت: با اقداماتی که در آیین نامه پیش بینی شده اقدام به واردات خودروهای دست دوم می کنیم.

به گزارش عصر خدمات،عباس علی آبادی درباره واردات خودروهای دست دوم گفت: امیدواریم آن قدر خودرو نو و با کیفیت تولید و وارد شود که نیازی به واردات خودروی دست دوم نباشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: براساس پیشنهاد مجلس شورای اسلامی برای واردات خودروهای دست دوم، آیین نامه واردات خودروهای دست دوم مصوب شده و مراحل تکمیل را طی می‌کند و به زودی این آیین نامه ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه متناسب با اقداماتی که در آیین نامه پیش بین شده است، اقدام به وارداتی خودروهای دست دوم می‌کنیم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اما گام اول واردات را از مناطق آزاد شروع می‌کنیم.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا