اخبار اقتصادیخودرو

ایجاد نمایندگی بیشتر شرکت آمیتیس با افزایش واردات/ انعقاد قرارداد ایران روور با امداد خودرو ایران برای خدمات رسانی مطلوب تر

مدیر شبکه نمایندگی در شرکت آمیتیس پارس ساتر گفت:با توجه به گلایه مندی مشتریان از کمبود نمایندگی شرکت آمیتیس، قرار دادی با شرکت امداد خودرو ایران منعقد کرده ایم، که در بحث امداد جاده ای به مشتریان خدمات رسانی انجام دهند. بعلاوه موضوع حمل تا اولین نمایندگی مجاز شرکت آمیتیس پارس ساتر و سرویس های اولیه در مجموعه ایران خودرو با انعقاد این قرارداد انجام خواهد شد.

به گزارش عصر خدمات، امید حیدری مدیر شبکه نمایندگی در شرکت آمیتیس پارس ساتر، در خصوص گسترش شبکه نمایندگی های شرکت گفت :در شرکت آمیتیس پارس ساتر خودروها از طریق سامانه جامع واردات خودرو وارد می شود، به همین دلیل دخل و تصرفی چندانی در گسترش شبکه نمایندگی ها نداشته ایم، به فراخور مشتریانی که در شهرهای مختلف وجود داشت، مهندسی معکوس انجام داده ایم. در شهرهایی که مشتریان بیشتری داشته ایم گسترش شبکه نمایندگی را از آن شهرها شروع کرده‌ایم.
وی در ادامه افزود: سیاست شرکت به گونه ای است که نمایندگی ها به عنوان بازوی اجرایی نگاه می‌کنیم، به همین خاطر اولویتی در تعدد نمایندگی ها نداریم، این موضوع باید برای شرکت ها توجیه اقتصادی داشته باشد که بخواهد به برند ارزش دهد.
حیدری اظهار کرد : برخی برندها که با تعداد بالایی نمایندگی شروع به کار می کنند و سپس تابلوهای خود را پایین می آوردند، این اقدامات در سیاست کاری شرکت پارس ساتر نبوده است. در نمایندگی که در هر شهری ایجاد می شود. می تواند پر توان کار کند و مجموعه شهر و شهرستان های اطراف را خدمات رسانی کند. شرکت آمیتیس به غیر از تعمیرگاه مرکزی ، پنج مجموعه نمایندگی را بیشتر راه اندازی نکرده ایم. در مشهد نمایندگی آقای آکف، در تبریز نمایندگی آقای نصراللهی، در آمل نمایندگی آقای موسوی، در شیراز مجموعه ارم خودرو و در اصفهان نمایندگی آقای اصفهانی خدمات شرکت پارس ساتر را ارائه می کنند.
حیدری با بیان اینکه با افزایش میزان واردات خودرو، ایجاد نمایندگی در شهرهای بزرگ بیشتر خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به گلایه مندی مشتریان از کمبود نمایندگی شرکت آمیتیس، قرار دادی با شرکت امداد خودرو ایران منعقد کرده ایم، که در بحث امداد جاده ای به مشتریان خدمات رسانی انجام دهند. بعلاوه موضوع حمل تا اولین نمایندگی مجاز شرکت آمیتیس پارس ساتر و سرویس های اولیه در مجموعه ایران خودرو با انعقاد این قرارداد انجام خواهد شد.
در این راستا دو دستگاه خودروی نیسان و اشکودا زیر نظر فنی مهندسی شرکت امداد خودرو ایران بررسی شد تا توانایی برای ارائه خدمات اعلام‌ شود، بعد از بررسی انجام شده، خدمات سرویس در محل هم در ۹۰ شهر نزدیک به نمایندگی توسط شرکت آمیتیس پارس ساتر انجام شد تا بتوانیم خدمات ارائه کنیم. از جنوب غربی کشور، امیدیه تا گنبد کاووس را داریم و از شمال غربی در منطقه پیران شهر تا چاربهار خدمات سرویس در محل را از طریق ناوگان امداد خودرو ایران ارائه می کنیم. در این شرایط مشتریان دغدغه ای از بابت امداد، حمل و یا سرویس در محل نخواهند داشت.
نکته قابل توجه اینجاست که با توجه به فاصله نمایندگی های شرکت ، هزینه حمل خودرو تا نمایندگی با توجه به قراردادی که منعقد شده هزینه صفر تا صد بر عهده نمایندگی شرکت آمیتیس است‌. به جز مواردی که تصادفی است و هزینه باید از سوی مشتری پرداخت شود.
آنی سرویس خدمات پس از فروش شرکت آمیتیس پارس ساتر را انجام می دهد و در مجموعه ایران روور قرار دارند ، در اصل قرار داد خدمات پس از فروش از سوی شرکت آنی سرویس با شرکت ایران خودرو منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه با شرکت تاکسیرانی هم همکاری داشته ایم، گفت: دو مدل خودرو توسط شرکت آمیتیس پارس ساتر وارد کشور شده که به زودی به شرکت تاکسیرانی اضافه خواهد شد که خدمات پس از فروش آن از طریق شرکت ایران روور انجام می شود. این بستر فعلا در شهر تهران استارت زده ایم و در مابقی شهرها برای گسترش حمل و نقل عمومی از طریق ایران روور انجام می شود.
امیدواریم با خدماتی که به تاکسیرانی و مشتریان آمیتیس پارس ساتر ارائه می دهیم بهترین شرایط را برای آنها فراهم کنیم.
حیدری در خصوص وضعیت تامین قطعه در زمینه خدمات پس از فروش تصریح کرد: در موضوع تامین قطعات نیسان و اشکودا قطعات سرویس های ادواری آنها تامین و توزیع شده، قطعات بدنه به زودی در نمایندگی ها شارژ خواهد شد. با توجه به تعداد محدود تحویلی های خودرو از سوی شرکت آمیتیس پارس ساتر، تعداد مطلوبی از قطعات فراهم شده است. با توجه به افزایش عرضه به فراخور آن هم تامین قطعات نیز افزایش خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا