اخبارخودرو

KMC J7 محصول جدید کرمان موتور دیده شد

در روزهای اخیر تصاویری در رسانه ها پخش شده که حاکی از آن است که کرمان موتور، می خواهد سدان جدیدی را با نام KMC J7 را به بازار عرضه کند.

به گزارش عصر خدمات، این خودرو نمونه ایرانیزه Sehol A5 Plus بوده که قرار است بزودی توسط کرمان موتور رونمایی شود.

کرمان موتور برنامه ای برای عرضه یک سدان فست بک و اسپرت را دارد و احتمالاً به سراغ نسخه معمولی جک J7 نمی رود. بر اساس تصاویر ارسال شده، متوجه می شویم که نشان جدیدی بر روی این سدان نصب و قرار است تا سدان فست بک KMC با نشان متفاوتی به بازار بیاید.

مشخصات سدان فست بک J7 کرمان موتور

سدان KMC J7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که ۱۸۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) توان را به چرخ های J7 منتقل می کند و می تواند در شرایط ایده آل، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

امکانات KMC J7 کرمان موتور

KMC J7 به امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، پشتی یک پارچه و اسپرت صندلی های جلو، سانروف، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فناوری LED چراغ ها و… مجهز است و احتمال دارد که این سدان فست بک با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به بازار بیاید. شنیده ها حاکی از آن است که KMC J7 کرمان موتور در تابستان ۱۴۰۱ رونمایی می شود.

منبع: اسب بخار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا